Защо няма да посетя W garden отново

Тук няма смисъл от голословие затова изреждам причините директно защо няма да посетя след една направена резервация в клуб W Garden (W Гардън) Пловдив:

  • Ниско ниво на обслужване
  • Завишени цени на напитки
  • Надписване на сметка с разнообразни артикули  (принцип заимстван от повечето нощни заведения – „за да излезе на края на месеца ревизията“)
  • При направена резервация хостесата я е променила по нейно усмотрение – сменила е вече направената резервация без да уведоми на оставения телефон за връзка,  защото цитат – „налагат се понякога размествания“
  • При направено запитване за цени за определената дата на резервацията, същите такива се оказват променени двойно на въпросната дата – цитат „събота и неделя цените са такива“ и „цените за сепаре са такива“.

За жалост заведението не е лошо и има потенциал, но явно има липса на подходящ мениджмънт, обслужване, връзка с клиента. Явен пример за по-добро обслужване и мениджмънт може да се вземе от сходно заведение – Morado Пловдив. Ако и вие се чудите каква е работата на  Хостеса и какви са нейните задължения в едно заведение/ресторант може да прочетете тук – http://hotelierite.net/service-digest/%D1%85%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0/

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s